Photobucket

Sunday, January 2, 2011

CEBISAN KENANGAN 2010

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni yg cite ckit cbisan knangan yg aku lalui spnjang 2010... 

Januari- erm, msa ni bqu start sem 2, iaitu sudah 2 smester aku brgelar mhsiswa ukm.. yg bestnya dpt p mlawat bndar brsjarah Mlaka dlm prgram Jlinan Ksih An-Nur anjuran surau an-nur kiy...mmang best sngat.. nma prgram ni ssuai sngt coz dpt mnjalinkan ukhwah antra smua pserta...wlaupun aku jdi ajk surau, tp aku x knai sngt ngan ajk srau..he3..tp lpas join prgram ni, alhamdulillah aku leh ingt smua nma ajk srau n dpt knai bnyk kwn2 yg shnggi kni mnjdi tman sperjuanganku d ukm ni...

-lpas intrview, aku d lntik jdi exco prsatuan ank kdah ukm...lpas 2 kna p kem pmntpan kpimpinan exco kat hutan pndidikan alam..ya Allah, btapa indahnya cptaan Allah...rsa tnang dok kat ctu...bnyak bnda yg aku blajaq tntang orgnisasi, kkuatan prsaudraan, krjasama n mcm2 lgi yg x leh aku dpt dlm dwan kuliah..

-sem ni jgak aku mula aktif dlm prsatuan kbajikan mhasiswa kedah (PKMK UKM).. bln 1 ni sbuk mnguruskan mjlis drul aman (MDA) iaitu mjlis mkn mlm ank2 kdah yg brada d ukm...time ni aku jdi ajk pndftran.. bzy sngt.. bnyk yg nk kna wat..tp byak pngalman yg aku dpt n trima ksh kpd smua exco n mntan2 pkmk yg sdi mmbri tnjuk ajaq kpdku..



***akn brsmbung...

No comments:

Post a Comment