Photobucket

Friday, July 1, 2011

KEHILANGAN.. :-(

kemanakah kau menghilang
aku sangat merinduimu
selama ini aku setia denganmu
tetapi, kenapa kau tinggalkanku
apa salahku padamu

setiap detik kau bersamaku
kau tahu aku begitu sayang padamu
aku sangat menghargaimu
kau begitu bermakna bagiku
tetapi kehilanganmu membuatkan hatiku terluka

selama lima tahun kita bersama
kenapa sekarang kau meninggalkanku
tidak sempat untukku mengucapkan selamat tinggal
kau telah pergi dulu tanpa khabar berita
adakah kau tidak lagi memerlukanku

setiap detik aku mengingatimu
kaulah teman setiaku
susah senang kau bersamaku
walaupun aku sudah mempunyai pengganti
namun kau tetap dihatiku untuk selama-lamanya

setelah kehilanganmu baru aku merinduimu
sekarang barulah ku tahu betapa berharganya dirimu
ku berdoa sesiapa yang menjumpaimu menjagamu dengan baik
lebih baik dari diriku mungkin
mungkin kealpaanku juga yang membuatkan kehilanganmu

maafkanlah aku wahai seutas jam tangan "Alba"
maafkan aku juga abangku yang kusayangi
aku telah menghilangkan hadiah pemberianmu
setelah lima tahun aku menjaganya dengan baik
tapi sekarang ia telah hilang dan aku sangat sedih akan kehilangannya

maafkan aku, maafkan aku dan maafkan aku.


No comments:

Post a Comment