Wednesday, June 1, 2011

BALIK KAMPUNG..(^_^)

Assalamualaikum....
  Alhamdulillah berjaya jugak tukar background blog...penat pun da..hu3..nak seribu daya x nak seribu dalih... terus update blog..tup, tup dah pukul 2.06 pagi...lagi 10 jam nak naik bas balik kedah dengan aisyah, syazwani dan farhani...teringatnya kat mak, abah, abang-abang, kakak-kakak dan adik-adik..serta saudara mara dan sahabat taulan....tapi balik kali ni ada debaran yang menanti..kenapa erk??? jeng, jeng, jeng...


Apa pun semoga Allah memudahkan perjalanku dan urusanku...rasa masa bergerak dengan pantas.. nanti balik seminggu..lepas tu datang ukm semula..ada sesuatu yang masih perlu diselesaikan di sini... aku mengharapkan redha Allah dan redha ibu bapa ku sentiasa bersamaku...doakan yang terbaik untuk anakmu ini... andai ajal menjemput anakmu ini, maafkanlah segala kesalahanku, halalkan makan dan minumku serta doakan kesejahteraan aku di sana...sesungguhnya mati itu pasti..tapi kuberharap semoga Allah memberiku peluang untuk berbakti kepada Agama, Ibu bapa dan masyarakat di luar sana...lillahhitaala... (^_^)


2.06 A.M (01062011)


No comments:

Post a Comment